3/9/11

Look On The Bright Side.

okay, today was one heck of a day. I'm friggin tired with the seminar thingy. 2hours spent inside the dewan syarahan, KEBAS MY ASS! but the seminar was fun though. lotsa games and stuffs. luckily today, no class AT ALL! and guess who me kina and sabariah hangout with? hehe. Ladies and Gents, meet Ridzuan Azmi.I know this guy through my friend, Maisurah. Superrrrr funny. kina cakap gigi aku dgn die same ( rabbit ) ==' so kitorg bawak si mamat nh pegi cafe asrama sbb die dah lame tak pegi sane since die duduk luar. btw, ewan nh dah sem5 :) different course lahh. die amek ape tah. teknologi komputer something2. ewan duduk shah alam. dekat kan? hehe. harinh me and ewan wore the same colour. Purple :) haha comel tak comel tak? thanks to kina for capturing this. I'm glad that I know you. I don't know why but at least aku takdelah rase mcm bosan gila duduk sini kan. ada jugak orang gila mcm die nk yang aku boleh layan :p hehe sorry ewangg! yesterday actually, kitorg dah jumpa jugak. smlm pakai colour ape? Kuning. haha tak nampak tulisan ==' aku dah tataw nak ckp ape dah. oh jap, ade lagi satu gmbr. haa dah, okay bye :'D

No comments:

Post a Comment