11/4/11

Kite cool kan?

Yeahh, cool jelah. Malam td ade terhantuk kt mana2 tuh yg tibe2 dpt flashback bukan2. Ter 'fly'. haha. Harinh Alhamdulillah lebih baik dr beberapa jam yang lalu. hehe. celik mata pagi td terusss pegi duduk depan piano mendendangkan lagu kesukaan Juno. " Juno suke iyee kite main lagu Kiss The Rain utk Juno? atotototototo " :') dan satu harinh dok mengadap laptop jea. mandi pon belum actually. so sbb td tataw nk buat ape. Facebook dkt laptop, Twitter dkt phone tp dua2 takde org nk tegur pon. SIGHH! jadi aku pon bukak lah wall aku. saje nk tgk older post dan older dan makin older to the oldest. tergelak2 aku baca sorg2 conversation aku dgn si Shakeyna Nurul. "haha.KINA! behave!" kina reply : "Tasha! BEWARE! hahaha" . ROFLMFAO! sumpah lawak Kina nh. bongok2 jea kite sem lepas kan? tak. sem nh pon still bongok2 jugak. hehe. cepat jea hati aku terubat kan? insya Allah berkekalan senang hati mcm nh. Taknak lah aku sedih2. penat doh, sumpah penat. Nak menangis pon air mata bukannya nk keluar pon. hati jea yg tak tenteram. mungkin sbb aku tak mandi kot semalam! alamak. kk, harinh aku nak mandi! rasanya nk bawak Juno mandi skali. busuk lah budak tuh. gewaammmm! ^^ okay, penat fikir ape nk type, penat jari nak men-type. kang panjang2 juling pulak kau nk baca. kbye uolls <3

No comments:

Post a Comment