2/25/11

Senyum : Tak Perlu Kata Apa- Apa.

Thanks to Fizah for singing this song repeat-teneously.
HAHA. memandai jea aku buat perkataan sendiri. anyways, harinh mmg hari yg aku kne byk senyum dan tak perlu kata apa- apa. Sebab tgh simpan dalam hati.
walaupun terdapat pepatah kata " jarum jangan disimpan dalam peti, perasaan jangan simpan didalam hati."
cop, ade kea? ade kann? =='
aku malas nk cerita ape yang aku simpan dalam hati tuh. sebab mcm tak boleh blah sket. tp aku tetap nk cerita sbb pepatah tuh ckp " jangan simpan jarum dalam peti " punye pasal.
Once upon a time, aku ade HUGE, HUMONGOUS AND STUPID crush dekat this guy. ehemm, budak poli jugokk :'D aku mcm baru perasan aku asyik usha die dari awal bulan1 tahun 2011.
skrg dah masuk 3 tahun aku usha die.
Matematik aku A so korang diam jea. And latest goss, aku dapat number die. jeng heng jeng. mcm mane aku dpt? ha lu mintak pertolongan membe gua yg profesiosnal katil depan aku nh.
Jantung aku takpayah cerita. it goes 140km/j! bapok laju enn?
aku dgn tangan menggigil mcm orang kne penyakit Parkinson terus lari pegi bilik, konon2 nak tenang kan jantung yg tgh drive Ferrari tuh.
membe2 aku sume ckp " Tasha text lah text lah! apo lagi! ". aku dah tersengih2 mcm bangkai kambing dah tepi katil, bukan atas katil. so, aku text lah.
hmm, first time text pon dah mcm kekok sket. dahlah dgn ' awak saya awak saya ' nye. pehh, mmg formal abeh!
tp kan weyh, silap lah aku nk kenal dgn die. :'( haa nh dah nak nangeh nh.
bukan ape, tp die mcm takmoh layan aku. aku nh ikhlah taw dok?!
tp takpelah kan, i'm nobody to force anyone to make friends with me.
You can come, you can even leave.
walaupun dalam hati, hati aku little by little turning into ashes, tp aku biarkan jea hati aku mcm tuh, tapi aku nak soul aku kuat. :') that's the spirit!
" Life has more to offer. Get the one with discounts and never look for expensive ones. What a waste! " - Natasha's Words of Wisdom. * wisdom lah sgt =='
Okay, so the konklusi adalah, Senyum, tak perlu kata apa- apa :)

No comments:

Post a Comment