4/7/11

Girls and Their Attitudes.

so, okay, nh satu masalah yang aku tak penah nak faham and aku rase malas nak faham. Okay okay ==' I know I'm a girl too but at least, I keep my bad ass attitude to myself. aku tak reti lah nk heboh2 satu dunia yang aku benci minah nh nk ckp minah nh bitch lah apelah. not my styleeeee okay? pfftt. so here's the thang man. you asked for it okay cibai?
lebih baik kalau orang tahu nama kau kan? aku malas nk sorok2 bagi teka teki. let's just get straight to the point, boleh? dah masuk 2kali kau post bnde majibai mcm nh. ckp pasal " ehh kalau bkn sbb aku kau tak kan kenal dgn mamat yang kau kawan dgn kau skrg. " ahh buto lah kau. lepastuh nk ckp aku terasa?! MEMANG LAH AKU TERASA FUCKER. kau igt kau agen cari jodoh kea? kau igt ka
u byk sgt mbe laki yang kau boleh hulur2 kt mbe2 kau? Puh-lease. can you say that with me? sini aku tanye kau.

cakap sikit ape yang kau tolong sangat sampai aku patut rasa bersyukur dan hargai kau sebab kalau bukan sebab kau, aku takkan kenal dengan boyfriend aku? kau ade set2 date untuk aku jumpa die kea? kau ade pinjamkan boyfriend aku duit kea untuk beli chocolate utk aku? aku ade mintak kau bawak aku pegi sini pegi sana utk jumpa die kea?

cube kau cakap, ape yang kau buat. apa yang kau bagi. apa yang kau tolong? kau hanya bagi number phone die kt aku jea. tuh pon aku mintak kau nak taknak bagi. jealous kea? hahahaha. lawak. selama hari aku jumpe die pon aku takde mintak tolong kau lah. aku takde suruh kau setting2 tmpt pon. aku takde suruh kau keluar sen pon utk aku jumpa die. ade kea? TAKDE, kan? kau nk mcm mane? ohh, kau dah tolong aku so aku kne berkepit sblh kau jelah 24/7? lepastuh everytime aku nk pegi date dgn boyfriend aku, aku kene bawak kau skali lah? mcm tuh?! hahahah!


okay, cakap pasal dah tak bertegur, musuh2 jadah haram semua tuh. okay, kite refresh balik okay? bile time aku jumpa boyfriend aku, kau menggelabah nk bantai2 die kuat2, nk tinggi2 kan suara, nk buat2 touching. Adoi, fak ah. kau sedar tak kau perempuan. Listen, okay? Guys don't date
girls with attitude like yours. Harap maaf. tapi its the fact. aku taw aku tak sebagus kau lah kan, but at least aku takde menjerit2 kt lelaki dkt khalayak ramai. aku takde nk pukul2 anak orang sesuka hati aku. aku takde nk tunjuk sgt attitude buruk aku dkt org. please lah weyh. nk ckp pasal tak bertegur, gara2 kau buat tahi dgn aku, dgn mbe2 aku, lebih baik kau salahkan diri kau jea lagi bagus. ktorg ilek jea. kau tuh yang ' banyak sangat mbe '. tapi pegi mampos lah kan. aku tak menagih kasih sayang lah dr kau. aku ade mbe yg lagi memahami, senang ckp lagi bagus dr kau. tuh jea.

tolong lah weyh. bukan kau sorang jea yang 'kononnye' dah tolong aku dgn boyfriend aku. roomate aku pon ade lah tp takde lah kecah mcm kau doh. pastuh ade dalam comment2 kau, kau ckp ak
u jealous dulu kau rapat dgn boyfriend aku. by the time i'm reading that, i was LAUGHING MY ASS OFF! HAHAHAHAHA bapak lawak lah sial kau nh. cop cop, perlu kea aku jealous dgn kau? pehh sedih lah siod. kau nh kelakar lah weyh. kelakar sgt =='

In conclusion, pegi mati lah semua tuh. kau nk ckp ape, kau ckp lah kay? yang penting, aku dgn boyfriend aku dah cukup bahagia dgn ketiadaan kau disamping ktorg. aww :')

" Take a look at yourself before you start pointing your ass at someone. Have you ever wonder WHY me and not you? Attitude, hippo. Attitude :) "





sorry douchebag, but you made me do it :)

No comments:

Post a Comment