4/19/11

Dickheads!

err tak paham betul lah saya ( 'saya'?? ==' ) wait wait. first of all, TAHNIAH lah ye Natasha kau dah bayar duit kitchen and barang2 pisau ape semua dah dapat. boleh kea dorang ckp aku nk berhenti poli?? emm, mmg pon tapi aku tak cakap PON! benci :(

kt atas tuh takde kene mengena dgn title. lawak kan?



okay. mcm nh ceritanye. i was baring2 on my bed, online sambil melaungkan lagu2 yang syahdu. tibe2 phone aku vibrate. *bzzeerrtt bzzeerrtt. phone vibrate bunyi mcm tuh eh? wa-te-ve. ADA ORANG CALL! NH MESTI BBY NH! actually number ewan aku tak save sbb satu lagi number yg currently die slalu pakai bila text aku nh bukan number die so rasenye tak payah save lah kan. dengan penuh yakin aku tibai phone aku tak tgk number terus angkat. " Hello? " *lagu apetah keluar, mcm lagu aiskrim pon ade. lepastuh i look at my phone, keluaq haa video call. hamboi! jate mano ha terlentang ateh katil pi bideoq call aku. Pokitiaw betui. so disebabkan aku dah nampak die tak berbaju * ewwww and terbaring atas katil aku terus cut the call. kalau lah aku teruskan bnde tuh, konon nak taw lah kan ntah2 ade orang prank aku kea ==', confirm 100per sen aku boleh buta. shishh.

tuh jea cerita die. bosan kan? untunglah bosan. ayat mcm bo-do.

No comments:

Post a Comment