6/6/11

One way to Popularity : PublicHumiliation.

Okay, so tengah busuk2 tak mandi lagi ngadap facebook dgn roti and susu ternampak lah perbualan dkt news feed aku pasal anti-anti like page. Faham kan? haa. So baru baru nh ade Kami Fuck Shasha Perry GRO Jalanan. Okay, aku tak kenal lah pulak die nh sape. Tataw lah ape cerita die sampai org nk buat page pasal die. Tapi sebelum tuh ade jugak lagi taw. aaaaaaaa, Adinda Milano Evans/Daten Milano bangga tiada dara. ha. yang tuh aku ade lah TERbaca blog die tuh. okay, mmg betul die buat pengakuan berani mati die takde dara. damn berani gila! but that's not the point here. what i'm trying to say is about the people yang comment, admin page tuh, orang yang like benda2 tuh sume. i mean, hmm what's the point actually? so tadi tgh syok makan roti aku bukak lah page yg pasal Shasha Perry nh. tgk lah oldest to the oldest post dkt situ. ohh, rupe2nye dorg nh bergaduh pasal lelaki kot. die dpt laki nh laki nh pulak hot, rupe2nye laki tuh laki org *mengikut ape yg comment tuh ckp lah*. to me, it's pretty lame and funny. not that i'm saying that that Shasha Perry girl deserve with what she did. kelakar lah benda2 mcm nh nk kne post dkt facebook. obviously, Facebook = Myspace. I ain't lying. everything that happened on myspace happens on facebook. aku rase budak2 yang tak reti bersosial jangan pakai lah sosial website. pakai jelah YM kea ape. nty mcm nh lah. haa yang nh benci nh yang nh benci tuh pastuh amek kau buat page like like. pastuh passing2 kt org lain suruh like lepastuh org like org comment2 caci2 maki2 tak tentu arah. lepastuh masuk hal agama. lepastuh masuk Oh!media. haha yang tuh taleyh blah. ;p aku tak rase sume nh ade function. lain lah kalau setiap orang yang comment page tuh dapat ganjaran 100rm setiap comment sokong page tuh en. kalau mcm tuh dah lama aku join bnde2 tuh. haha okay kidding. cakap pasal agama, sume org yg tak tak sokong page tuh akan ckp mcm nh...

"Oi, kau nak fuck2 die apehal? die ada kaco idop ko? ko tahu kan Allah marah ko buat keje tahi mcm nh?"


okay, ayat pendek2 sudah lah. cube korang perhati betul2 ayat tuh. takyah lah aku nk terang satu2 kan? dah besar dah kan? so faham lah tuh maknanye. kalau kite nk tegakkan sesuatu perkara dgn menggunakan agama, kite cakap cara agama kite. sopan dan beradab. agama mane nak nasihat org pakai sumpah seranah mcm nh? takde kan? haa. so mcm nh lah. kemungkinan dalam masa akan dtg bnde2 mcm nh mesti ade lagi. tibe2 admin yang buat page2 nh terkena pulak balik. aiseymen. mampoih kau. haha. ntah2, tibe2 AKU pulak yang kene tak pasal2 sbb aku post blog pasal bnde nh. haha adoih. ape yg perlu kite buat, kite buat tataw. kalau kawan2 korang terkena, advice aku ialah :
-
tak payah like page tuh untuk comment page tuh suruh2 dorg buang account tuh. sampai mati dorg takkan buang. trust me.
-bgtaw lah kawan yang terkena tuh supaya die byk bersabar and always believe that Karma really do exist.
-buat tataw jelah pasal2 bnde nh sbb it's a waste of time. kalau ternampak senyum jea, gelak kea sbb aku pon tergelak. walaupon bnde nh bnde lifeless tapi sumpah kelakar. haha sorry :/

so, mcm tuh lah cerita die. basically i dont say all this without no reason, but it's involving girls. ehh aku pon girl jugak taw. not very sedap mata lah bukak fb tgk perempuan nh mengaku tiada dara lah ape lah sume. atoi. malu lah eden mcm nh. lepasnh nk jadi laki lah pulak. ==' kalau yang lelaki pulak mesti nk pakai ayat 3line die " waa tak usik lu lu jgn usik wa. wa panggil cabel wa serang tmpt lu." adoi cek mek molek*tibe2. haha.

so the moral of the story, ape kate kite lari balik pegi Myspace? HAHA, okay not funny ==' kbye

No comments:

Post a Comment