1/20/11

2:09 AM? Okay.

So, let see, bilik nh dah tido, bilik tuh pon dah tido. Bilik aku? Yes. BELUM. :) Esok ade class kan? Iyee Tasha. Class yang paling boring, yang paling tak boleh nak masuk sbb lecturer tuh sangat senang. Masuk class, duduk atas meja dan ajar. Suara slowwwwwwww SANGAT. Kalau die dah penat, die keluar, pegi sap kok lu. Yayy! Encik Hazfahan terbaik. Lepastuh bagi kitorg test. Yayy! ==' Best gila duduk luar bilik berdiri sambil online. Mane ade wifi dalam bilik, luar bilik baru nak ada. Haramjadah. Mafakar you Wifi! Adam, die text sweet2 pastuh die tak reply dah. " Adam, you dah boleh buang dah handphone you tuh " ==' Thaipusam ade ape doh? India pon malas nak cuti bak kata budak India class aku nh. En. Sahir tanya " Kenapa awak tak balik" , lalu die berkata " Takde bajet cik " . Sangat best jawapan die. Ahh, yang penting AKU NAK BALIK NEXT WEEK. MAMA ! ANGAH NAK BALIK NEXT WEEK! NAK JUMPE JUNO! NAK PETIK GUITAR! NAK JUMPA A..." hehehe diam ah! :p But thanks to kawan aku sorang nh yang telah merajinkan diri untuk membelikan bekalan hidup aku yang sudah kehabisan. Thanks Mardiyono! aww. Ehh, kalau malas nk tido, boleh buat ape? Ohyeah, apelagi derr, CS LAH JOM! Ade sape nak battle? Gua dah pro dah nh. teehee Adam cakap pelik aku main cs. And die kata aku lah perempuan paling pelik die penah kenal sbb aku SUKA MAIN CS, AKU SMOKE, AKU KUAT MAKAN. Apedehal. Kan adam kan kan kan kan kan kan KAN? ==' Okay, korang bukan baca pon. Okay, bye. Eh tejap! Ummm, makk, saya lapar haha. Bye!

No comments:

Post a Comment