4/16/12

Heartstrings.

so, i didn't really mentioned about me performing in college right? yeah. Last month I had this stupid competition and I lost. Whatever. Here's the story.

I knew this guy named Arif Paiman. Die pon ade perform time tuh. Kite dua2 kalah. Mula2 kenal Arif nh rasa mcm nak kene pijak jea die tuh. Sbb masa mula2 kenal die mcm pervert sket. Eww eww gak lah. Then yesterday, die ajak aku lpk. Lepak dkt sarang burung dpn poli jea. So aku pon pegi lah. Emm, die cerita mcm best jugaklah. Byk cerita pasal music die. I shared my part in music too. The one thing we had in common is that we both can play guitar and piano, without going to any classes. Byk benda we had in common. That's why seronok lepak dgn die. Like last night, die mcm dah pisang gila tataw nak buat ape dkt asrama, I asked him out for a drink. Lepak mane2 lah kan. Tapi time tuh ktorg dua jelah yg keluar. Lepak2 borak2, aku ajak dtg rumah sewa aku. Aih, jangan fikir lain. Aku bawak keluar guitar pastuh tunjuk bakat masing2. Aiseymen! hahaha. He has a lot of humor to start with. Actually, banyak benda nak ckp pasal die tp aku malas. Tuh jelah. kbye

No comments:

Post a Comment