12/3/11

Kesimpulannya?

Annyeong ^^
teehee, I'm not asleep yet. Well, I'm about to. Actually lah, malam nh takde idea nak post ape. Tapi nak update jugak sbb dah lama tak update *cehpadahalbaruberapahariupdate. Jadi, tinggal lagi 2 minggu of semester break then kembali ke hutan belantara menuju kejayaan. Tapi yang aku nak cerita nh, agak lah tak disenangi bila di ingat balik. Masa berapa hari sebelum cuti, aku pernah ckp dkt mbe aku (Kina) yang aku nk keje cuti sem nh. Konon tak kuasa lah nak duduk rumah sbb nty confirm tido makan tido makan jea. Sekali, haa amek kau. Memang tuh jelah keje aku cuti nh. Awal2 cuti, dok pumpang pumpang dgn ayah ckp nak keje. Tapi, tuhlah, nk keje transport takde. Susah nak keje transport takde doh. Dengan senang hati, aku duduk lah rumah melakukan kerja2 housekeeping dan kitchen stuffs sepertimana aku belajar di college. Apakan daya, tak dpt income pon takpe. Dapat pahala. Aiseymen! Did I just said that?! ahahah diam ah. Best ape duduk rumah. Aku banyak luangkan masa dgn piano dan guitar dan Juno dan juga korean drama aku yang tiada kesudahannya. hehe. ADDICTED okay? Lately duduk rumah asyik tido lambat and of course bangun lambat. Standard lah tuh en. Dkt rumah sewa aku, mana ade nye nak tido pukul 2/3/4. Selalu tido pukul1. Awal lah tuh. Skrg mmg pukul 4 tido, sampai aku sedar mak aku dah bangun subuh. Alang2 subuh sekali lah Tasha oi. Of course lewww. Ermm, nh yang part aku taknak ckp tp nk ckp jugak nh. Aaaa, sedar tak sedar harinh dah 041211. No clue? Kalau mcm tuh, taknak lah cerita. Dah takde ape dah nk ckp pasal bnde nh. Well, I guess thats all lah kot.

Kesimpulannya?
Jobless+moneyless+boringness=Lifeless.

kamsahamida ^^

No comments:

Post a Comment