5/3/10

Happy Supermom's Day!

To Puan Roslinda Abdul Ghani, I love you for you have been one heck of a great mom! So yeah maybe angah mmg annoying, stubborn and yadda yadda tp its all part of life. Everyone must go through life progression. Whenever I'm getting older I'll get more mature. For sure! hehhe

So semalam pegi KL cari present mama. Jalan2 dengan kakcik, abang aku and syafiq a.k.a syafiqah minat handbag. aww gitu. haha. Mula2 jalan KL then ktorg pergi Sunway sbb mama dgn selambanye pegi tanpa memberitahu aku yg die nk g Sunway. Pandai mama skg ehh... Lepastuh balik rumah. Balik2 teros siapkan hadiah mama tuh. Lukis2 lah apelah. Ponat okay? Then luckily si Darell call utk berborak2 :) Thanks lah you rajin call I. :) smiley lagi. heheh. Then tido.....

Hold up hold up, time nk tido lena lah ade bnde yg buat aku tak tido. Tapi kali nh, I've slept with a smile on my face. He texted! Damn. suka aku. haha. Borak2 kejap lepastuh dua2 dah tido kot. Aku pon sumpah tak larat nk baca text mlm2. Macam tulisan hindu pon ade. -.-'' hehe but, I suka lah you text. And and die kate " Tp kt fon i u still scarlett j..hehe" aww aku sepanjang malam. haha. So sweet okay ? :)

No comments:

Post a Comment