4/3/10

Tasha Minat Bola??

Haha, ntah. Tiba-tiba minat. Man U pulak tuh. Okay2. Memang semalam semua orang BOO MU, tp hello hello MU, awak ade penyokong baru. hehe..

So, semalam tak jadi pon pegi Speedzone yang dah berbulan plan tp tak pegi * err babi babi, tapi yg bagusnye malam Sabtu tuh, aku kuar tengok bola dgn family and aku dikelilingi lelaki Kelana Jaya yang OMG, handsome2 sampai nasik goreng Seafood yang aku order pon tak habis makan. And lepas tengok kekalahan MU, ktorg gerak Kuala Lumpur. Shopping lah of course! Petaling street jelah yg bukak malam2 so ktorg g situ lah. Mata aku dah rabak tengok dunks gila babi fucking cun nak mampos bersepah kt situ. malangnye tak dpt beli satu sbb aku taw mama takkan suka tgk aku pakai kasut tuh. Tapi takpe, one day, akan dapat jugak kasut tuh.. Luckily jugak, aku dpt tshirt Rolling Stone! haha ayah pandai berunding. 2 tshirt for rm25. suka suka suka! and, tuh jelah. tak byk pon.


xoxox : TASHA MINAT MAN U!!

No comments:

Post a Comment